دلگشا

اجتماعی، فرهنگی ، سینمایی

دلگشا

اجتماعی، فرهنگی ، سینمایی

نشریه ای متفاوت

هفته نامه ندای جوان به سردبیری ابراهیم پشتکوهی از شنبه  مورخه 89/3/8 منتشر می شود.
نظرات 4 + ارسال نظر
گوج گنو 1389/03/08 ساعت 02:01 ق.ظ http://www.goojegeno.blogsky.com

مهندس اینجارو زود به زود به روز کن مخاطبتو از دس میدیا

اصلاْ این روزها وقت نیست . به زودی دوباره جمع و جورش میکنم.

sallam moei jan linket ro etefaghi to web gardi peyda kardam link hasti agha be ma ham sar bezan hadaghal toye donyaye majazi bishtar bebinimet :D

سلام دوست عزیز ، حدود 11 ماه است که وبلاگ نویسی را به طور جدی شروع کرده ام اما دوست دارم اینم که ارتباط پررنگ تری با وبلاگ نویسان هم استانی داشته باشم لذا خواهشمند از وبلاگ من دیدن کنید و در صورت مایل بودن اسم وبلاگ من رو با انم ((صدای بندر)) لینک کنید و بگید که من شما رو با چه اسمی لینک کنم .
سربلند و سرسبز باشید

صدای بندر

امان 1389/03/19 ساعت 06:49 ب.ظ http://taaghormozgan.mihanblog.com/

سلام
روزگار مهربان و دلت مستدام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد